दावी गर्ने प्रकृया र यसलाई व्यवस्थित गर्ने चरणहरू तल उल्लिखित छन्।
- यदि दुर्घटनामा अन्य सवारी साधन संलग्न भएको छ भने, त्यसको गाडीको नम्बर नोट गर्नुहोस्।
- तुरुन्तै नजिकको प्रहरी चौकीमा खबर गर्नुहोस् वा प्रहरी नियन्त्रण कक्षको 100 डायल गरेर प्रहरी लाई खबर गर्नुहोस्।
- बीमा कम्पनीलाई लिखित रूपमा सूचित गर्नुहोस् (सूचना) वा “claim@lgic.com.np” मा इमेल पठाउनुहोस्।
- प्रक्रियाको अर्को चरणको लागि, नीति जारी गर्ने कार्यालयले सर्वेयर/हानि मूल्याङ्कनकर्ता नियुक्त गर्न सक्छ।
- दावी प्रशोधनका लागि आवश्यक कागजी कार्यको जानकारी नीति जारी गर्ने कार्यालय वा सर्वेयर मार्फत् उपलब्ध गराइनेछ।
- सबै कागजातहरू नीति जारी गर्ने कार्यालयमा पेश गर्नुहोस्, या त प्रत्यक्ष वा अधिकृत एजेन्ट वा सर्वेयर मार्फत, कुनै पनि आवश्यक वा अनुरोध गरिएका कागजातहरू सहित।
- सर्वेक्षण पूरा भएपछि, सर्वेक्षणकर्ताले आफ्नो टिप्पणी सहित प्रतिवेदन प्रदान गर्नेछ।
- बीमा जारी गर्ने कार्यालयले सर्वेक्षकको प्रतिवेदनको आधारमा सबै कागजातहरू प्रमाणीकरण गर्नेछ। साथै, नोट तयार गर्नुहोस्।
- पत्र स्वीकृत भएपछि नीति जारी गर्ने कार्यालयले भाउचर जारी गर्नेछ।
Last Updated on मार्च 10, 2022 by Admin