दावी प्रक्रिया

दावी गर्ने प्रकृया र यसलाई व्यवस्थित गर्ने चरणहरू तल उल्लिखित छन्।

  • यदि दुर्घटनामा अन्य सवारी साधन संलग्न भएको छ भने, त्यसको गाडीको नम्बर नोट गर्नुहोस्।
  • तुरुन्तै नजिकको प्रहरी चौकीमा खबर गर्नुहोस् वा प्रहरी नियन्त्रण कक्षको 100 डायल गरेर प्रहरी लाई खबर गर्नुहोस्।
  • बीमा कम्पनीलाई लिखित रूपमा सूचित गर्नुहोस् (सूचना) वा “claim@lgic.com.np” मा इमेल पठाउनुहोस्।
  • प्रक्रियाको अर्को चरणको लागि, नीति जारी गर्ने कार्यालयले सर्वेयर/हानि मूल्याङ्कनकर्ता नियुक्त गर्न सक्छ।
  • दावी प्रशोधनका लागि आवश्यक कागजी कार्यको जानकारी नीति जारी गर्ने कार्यालय वा सर्वेयर मार्फत् उपलब्ध गराइनेछ।
  • सबै कागजातहरू नीति जारी गर्ने कार्यालयमा पेश गर्नुहोस्, या त प्रत्यक्ष वा अधिकृत एजेन्ट वा सर्वेयर मार्फत, कुनै पनि आवश्यक वा अनुरोध गरिएका कागजातहरू सहित।
  • सर्वेक्षण पूरा भएपछि, सर्वेक्षणकर्ताले आफ्नो टिप्पणी सहित प्रतिवेदन प्रदान गर्नेछ।
  • बीमा जारी गर्ने कार्यालयले सर्वेक्षकको प्रतिवेदनको आधारमा सबै कागजातहरू प्रमाणीकरण गर्नेछ। साथै, नोट तयार गर्नुहोस्।
  • पत्र स्वीकृत भएपछि नीति जारी गर्ने कार्यालयले भाउचर जारी गर्नेछ।

Last Updated on मार्च 10, 2022 by Admin

"उत्कृष्ट बीमा सेवा, हाम्रो प्रतिवद्धता।"

17th AGM Notice


To download or view the 17th Annual Report Click here.

लुम्बिनी जनरल इन्स्याेरेन्स कम्पनी लिमिटेड